måndag 11 april 2011

I lördags åkte jag och hämtade Krille i stan! överraskade honom med att jag har körkort! Fan vad roligt. Han var ganska paff

Igår åkte vi till motorrevyn i Bollnäs, hittade en grym bubbla där. Ska lägga upp en bild på den sen! När vi var på väg dit så var vi nästan i Glössbo så står det en älg vid vägen!!! ;o och längre in i skogen så stod det en till älg... Så jag saktade ner och körde i mitten av vägen! När jag nästan var frammen vid älgen sprang den tillbaka in i skogen! Tur att man såg den iaf... När vi åkte hem åkte vi över Nianfors. Hem till mig packade det vi skulle ha med till Krille sen så vi till honom. Käkade jätte god mat och kollade på ensam hemma 2 sen åkte vi till hans mormor och morfar och gratulerade Krille! <3

Idag har jag skjussa Krille in till skolan sen åkte jag ner på stan för att kolla efter ett par skor, men hittade inga. Gick på Jambo och köpte med mig en Sweet Chicken macka! MUMS.. Åkte hem till Iggesund, och har precis tvättat Krilles bil så vad ska man göra nu? Ska hämta Krille sen vid fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar