fredag 20 maj 2011

Fan, nu är det verkligen dåligt med inlägg här!

Men förra helgen var det Hudik cruising och fan vad kass den var när man var chaufför iaf! Men men, trevligt umgänge i bilen iaf! Körde Andreas Norins barracuda, gick som en glans på vägen vilket var skönt :).

Och i veckan fick jag mitt schema för sommarjobb, vilket är underbart! Börjar jobba 20 juni, sen är man ledig varannan helg. Och är ledig v.31 så nu hoppas jag att Krille kommer vara ledig då också så vi kan dra till Rättvik :D.

Men men, nu är det helg igen och det bara rullar på. Idag har jag städat hos Krille på övervåningen sen ska jag snart drar ner på byn och köpa mig en korv så jag får någon lunch, Krille är nämligen i Mellanfjärn just nu och käkar lunch med verkstan! Men efter körven ska jag till Mikan och hälsa på sen hämtar jag göbbarna i Mellanfjärn lät det som på Krille iaf :P...

Imorgon ska vi på Krilles kusin Axels konfirmation, sen efter det ska vi dra till Söderhamn på cruising :) ..

Slänger in en bild på min favoritbil! Krilles 240 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar