tisdag 21 februari 2012

Fan vad tiden rullar på. Och nu är det värsta vår vädret ute så jag blir grymt sugen på att ta fram bubblan så man kan puttra runt på vägarna igen... men det kommer så småningom, fast jag blir galen för nu får de blir vår så jag och Jossan får åka runt i min kära vän och ragga , haha!!!

Ikväll ska jag och Krille fira våran 3,5års dag! Vi ska gå och äta på hot chili sen åka och köpa semla eftersom det är fettisfagen idag.. Jag var in till stan idag för att köpa stavar till längdskidorna så nu är det bara att åka, jag köpte även jacka och täckisar, så nu har man sånt också till nästa vinter. Sen tog jag en åktur med skidorna också, det märks att man inte har åkt längdskidor på länge, men lite träning så blir detta nog kanon!!!

Nu ska jag iaf tilla på Oc...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar