onsdag 25 april 2012

Nu sitter jag på skolan och väntar på bättre tider! Nämen håller på med grupparbete om Hinduismen och det går väl sådär. Svårt att hitta det man söker eller vad man ska säga. Efter skolan ska jag träffa min söta vän Marina! Följa med henne på stan å så. Och när jag kommer hem i eftermiddag så blir det käk och sen göra smörgåstårta och ta med till Krille på torsdag :). Ikväll är det Greys Anatomy som jag längtat efter HELA veckan. Så då är man ju tamefan okontaktbar.. I helgen blir det roligheter tror jag, till viss dels iaf! På måndag skriver jag mitt SISTA prov inom vård och omsorgsarbete, gud vad skönt det kommer blir. Har legat i i 5 veckor snart och haft prov varje jävla vecka så ska bli skönt att få det klart. Men har en hemtenta jag ska göra så fort som möjligt också, men det går väl an snart det också. Igår skickade jag iväg en beställning på www.bonprix.se och nu längtar jag så grymt mycket tills paketet kommer.. Men nu har jag inte tid med detta ska plugga nu med Pernilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar