torsdag 17 juni 2010

I veckan har det inte hänt ett skit..
Har ingenting att sammanfatta.
Men idag var jag till arbetsförmedlingen på information, världelöst! Men vad ska man göra? Lika bra...
När jag kom hem så ringde jag till Benny som jobbar som yrkesvägledare på broman och nu är jag så förbannad att jag kan gå i taket! Efter det så kollade jag lite på tv sen så kollade jag på den nya Wallander - Indrivaren, den var kanon! Jag älskar filmen :D.. Sen kollade jag på unga mödrar och nu har jag nyss dammsugit hela nedervåningen! Jag är så duktig vet inte vad som händer här näst, men ska väl sätta på potatis till maten sen ska jag äta, och efter unga mödrar ska jag nog ut och gå en sväng i det fina vädret sen ska jag duscha och inte göra så mycket, vänta tills morgondagen då jag äntligen får träffa min PRINS! <3 Längtar så efter honom <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar