fredag 4 juni 2010

Idag är det fredag och en vecka kvar till studenten!

Idag har jag solat solarium för att få färg på kroppen nu innan sommaren, visst så kan man sola ute men det är kallt att göra det när det blåser och dessutom skulle jag få sola HELA dagarna då för jag blir aldrig brun... Men solbrännan från idag börjar kännas nu, svider som fan!
Åkte till Hudik med 14.20 bussen och drog upp på skolan för att lämna tillbaka samhällsboken sen gick jag ner till stan igen och tog 15.30 bussen till Bergsjö :) så nu är jag hos min jätte söta pojkvän och ska snart åka och klippa mig! Ikväll blir det Hudik en sväng, vet inte hur länge.. Men det är förmodligen en KASS crousing! Men det blir nog en hel del ungdomar.
Imorgon är det familje middag hemma :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar