söndag 1 augusti 2010

I tordagskväll klockan 21.00 kom jag hem till Hudiksvall igen från Göteborg. Fan vad roligt jag har haft det, bilder kommer väl kanske. vem vet?.
Var på Liseberg på onsdagen, och åkte karuseller och vart blöt överallt! haha, även trosorna x) Och när vi skulle käka på Liseberg skulle jag ta en cider till maten, men då HADE DEM 20ÅRSGRÄNS!!! fan vad surt det var... Men tog 2st när vi kom tillbaka på hotellet eftersom vi hade bar :D

Jag har köpt lite saker i Göteborg också, men orkar inte skriva allt..
Imorgon drar jag och Krille till Rättvik! Fan vad kul vi ska ha, har packat idag och fan vad mycket man ska ha med sig alltså ;o...

Igår var jag och Krille i Bollnäs med Nisse och Anna, mycket folk var det där.
När vi kom till Statiol i Hudik så träffade jag på Robin som pratade med Madde i telefon så man fick prata lite med henne :) trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar