onsdag 11 augusti 2010

Jag måste skiva ett blogginlägg nu!
det var länge sen..

Förra veckan var det CCW, och fan vad rolig jag hade! Jag och Krille bodde i hans husvagn hos Cassandra som är Krilles brors tjej. På onsdagen var vi på Ewa Eastwood och jag fick autograf av henne, Krille fick på röven och lika så Tony Finnström! Fett roligt, bild kommer såklart :) när jag hade dem på min dator, just nu är dem på Krilles mobil.
När vi skulle hem på lördagen från Rättvik så krånglade bilen som fan, först gick halva avgasröret sönder i Furudal! sen när vi fixat det och skulle åka dog bilen efter ungefär 10 meter och fick stanna igen, vi fick inte igång bilen så vi lät den stå ett tag och efter ungefär 10 minuter så hoppa han igång. Krånglade hela vägen till Iggesund då den började gå bättre, vi stannade i Hudik för att handla kött. När vi kommer ut på Bergsjövägen vill bilen absolut inte gå, krånglade som fan och det gick knappt starta den. Men vi tog oss hem efter 1 timme!
Det tog 5 timmar att åka från Rättvik till Bergsjö för att bilen krånglade!

Sen på kvällen vart det Bergsjö parken! Fan vad kul de va, träffade min efterlängtade Sophie :D

Men nu vill jag baka något men vadå? Hmm...

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar