onsdag 3 november 2010

I går (tisdag) så skulle jag, mamma, pappa och Jasmine åka till Sundsvall och jag skulle köra :) Vilket gick jätte bra, gjorde många omkörningar!
När vi hade kommit utanför Sundsvall upp mot Birsta så blev jag omkörd av en man i en stor BMW, och lade sig framför bilen som låg framför mig och sen ville jag köra om bilen som låg framför mig men då tog jag gubben med BMW;n samtidigt och det blev en omkörning i 130km/h så när jag la mig framför honom och körde normal hastighet som han även gjorde, så börjar han köra om mig och kollar som fan! Tror inte han var beredd att bli omkörd av en tjej i 130km/h som övningskör! Fyfan vad jag skratta, var riktigt roligt :)
Men jag är riktigt stolt över att jag klarade av att köra igenom Sundsvall enda till Njurunda kvart över fyra på eftermiddagen var ju fan kö från Sundsvall till Njurundra! Och det gick 20km/h på 70väg.

I Sundsvall köpte jag
- Deo spray
- Rakhyvlar
- Mascara
- Strumpbyxor tills 50års festen på lördag
- Rougeborste
- Julklapp till Krille

Idag ska jag även fortsätta plugga men först måste jag äta frukost...

2 kommentarer:

  1. Härligt med sundsvalls resa. Kul att det går så bra för dig i ditt körande, snart körkort =). Ska börja lite jag oxå, synd bara att de är så jävla dyrt. Majlan

    SvaraRadera
  2. Ja, det är synd att det är grymt dyrt. Dem kunde ju ha lite billgare iaf :P

    SvaraRadera