måndag 8 november 2010

Ifredags åkte jag och Krille till Gävle, när vi kom fram till Iggön åkte vi till Gamla skolan och kollade på när småbarnen var på halloween fest och åkte sedan efter det och hämtade Marcus och Cassandra vid bussen. När vi kom hem igen så käkade vi lite mat och jag tog mig en varm dusch! På kvällen vart det typ bara tv tittande och vi la oss tidigt för att vara pigg till lördagen. Under natten fram till klockan tre sov jag jätte dåligt och från klockan tre till tio i fem sov jag som en stock sen vaknade jag och låg vaken till halv sju... Sen sov jag till åtta! Vi klev upp vid halv nio och käkade frukost och gjorde oss i ordning. Jag, Krille, Anna-Karin, Ulf, Marcus och Cassandra åkte in till stan och checkade in på hotellet vid klockan ett.
Efter det gick vi en sväng på stan å så. Sen gick jag och Krille till rummet och badade! Mysigt och skönt :)..
Efter det fixade vi oss och vid halv fem gick vi till Anna-Karin och Uffes rum och drack lite vin, cider och öl! mums. Sen vid tjugo i sex gick vi ner till lobbyn för lite mingel, vi knäppte parfoton och det vart jätte fint på mig och Krille :) Men det var väl inte så förvånat! Vi drack drinkar som heter P2, så jävla god är dem.
Klockan sju satt vi oss till bords för att äta, i mitt och Krilles bord så drack alla vin utom Krille för han drack öl x) haha!
Vänta... Jag har glömt säga att det var 50års fest för Ulf den kvällen så ni fattar...
Vi käkade black and white eftersom det var temat på festen det var jätte gött!
Vid halv tio gick vi till fest lokalen som låg ovanför donken vid nian i Gävle! Jätte fint lokal... Festade och dansade som fan, så mycket har jag nog inte dansat på en kväll.. Men kul var det :) Vet inte hur Krille dansar men jag har jätte ont i mina armar fortfarande men det börjar gå över nu.
På söndagen åkte vi till Iggön och käkade smörgåstårta och fyfan vad gött det var! Mums mums. Vid halv fyra åkte vi in till stan och lämnade Cassandra på tåget sen åkte vi hemmåt, åkte till stan och lämnade Marcus hos Karin (deras farmor) sen åkte vi hem till mig och käkade. Kvart över sju gick vi på bio som heter Due Date och fyfan vad bra den var! Den föreslår jag!
Helgen har varit jätte härlig och idag får jag vara utan min pojke :(

Under här har vi en bild på mig från idag sen är det bilder på hotellrummet..
Det var även detta hotell vi sov på när jag och Krille var på Grease! Ser exakt lika dant ut :)








3 kommentarer:

  1. Men gud vad härligt med fest och HOTELL. Jag vill oxå, Kanske man ska be Nicke om de men då kommer de aldrig att hända. =)
    Majlan

    SvaraRadera
  2. Gud vilket fint hotell, verkade supermysigt! :D

    SvaraRadera
  3. Gud vilket fint hotell, verkade supermysigt! :D

    SvaraRadera