onsdag 5 januari 2011

Jag måste få säga att det har gått rätt fort dem här 2 veckor som Krille snart har varit borta. Men ändå tycker dem har varit lika seg som sirap.
Men om 4½ dag kommer min älskade in stampande i min hall halv två på natten ungefär.. Ska bli så underbart att få se honom! Saknar honom nå grymt..

Men iaf, nu har jag krusat håret ännu en gång.. Igår hade jag 2 körlektioner igen och det gick jätte bra, vi backade runt hörn och vanligt också lärde jag mig dragläge riktigt med gas och koppling, så nu får jag använda det mycket mer! Tack gode gud för jag fick lära mig lite nytt ;D haha!
Igår beställde jag en ny telefon som jag ska infoga en bild på snart också, en Sony Ericsson W995 som jag har velat haft över ett år... Så nu äntligen får jag den!!
Hoppas den kommer nästa vecka, kan inte vänta... Hehe!

I måndags så var jag med Jossan på stan och inskaffade en tröja och ett par ny jeans.. Fett skönt..

En ny bild på mig också, det var länge sen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar