måndag 10 januari 2011

Om ungefär en timme kommer min Kristoffer, han kommer runt ett! Fan vad jag längtar, men är smått nervös eftersom jag inte har träffat honom på ett tag. Det kallar jag att man fortfarande är nykär..

Men iaf, så vet jag inte vad jag ska göra den sista timmen när jag väntar på Krille. Hmm! Får väl se, kanske äta något? Är hungrig men orkar inte äta, det är så jobbigt när man börjar bli trött som fan!
Imorgon har jag ju körlektion 09.05 och då är man säkert jätte pigg? Inte ett dugg skulle jag tro... Får väl se hur det går! Går nog bra.. Sen efter Krille slutat skolan ska jag följa med honom hem såklart...

Igår (lördag) var jag och snurra runt i stan med Marina och Tobbe och fan vad kul de va! Tack för den jätte fina kvällen :)




1 kommentar:

  1. Tack själv det var jätte roligt :)
    Tur att jag fick godkändt av dig ;)

    SvaraRadera