tisdag 15 februari 2011

I lördags var jag på krogen med Sophie, hade det roligt och trevligt!.
Sen på söndagen mådde jag faktiskt inte så bra, men lyckades städa på verkstan ändå! Och det vart så fint. På kvällen gjorde jag och Krille inte så mycket. Vi var och fikade hos hans mormor och morfar. Sen kollade vi på solsidan, fan vad jag älskar solsidan också fick jag ju ha söndagsmys! <3 Helt underbart!
Hjärtat ni ser på första bilden gjorde jag på Krille med min body lotion! Tyckte det vart fint jag... Lite kärlek sådära innan alla hjärtans dag! :P

Idag har jag gått en promenad efter maten och fy vad skönt det var. Även om det var 10 minus, men klär man på sig så är det inte så kallt! Fast jag hade inte ens vantar på mig ;) för jag kokar om mina händer när jag har vantar på mig...
Hade min söta vovve Sorba med mig också, hon blir jämt tokig när jag tar på mig jacka och ska gå ut, hon ska alltid följa med så hon får väl göra det när jag ska ut och gå :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar