lördag 12 februari 2011

Ikväll blir det krogen med Sophie! Sen kommer Krille någon gång på kvällen, eller får väl se om han stannar i Iggesund eller om han kommer in till Hudik... Han är på svenska rallyt idag, kul för honom! Jag skulle inte åka så långt för att titta på rally när jag kan lägga pengar på annat roligt som mitt körkort :D

Dem första 3 bilderna är bilder på min nya skjorta och mina nya jeans som man inte ser så mycket, men på en bild ser man fickan på röven.
Bilden på mig är från idag när jag var ute och gick med mamma och pappa.
Bilden längst ner är från förra fredagen (4:e) när jag och Krille var med Lina, Robin, Ciffla och Ville. Vi var ute och sladda runt som fan och kul som fan var det.
Just på bilden skulle Robin och Krille testa att backa upp i backen. Och som ni ser så funkade ju det. Höll på att dö av skratt!
Så fick Ciffla dra ner bilen igen... Ville leker med varningstriangeln!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar