måndag 7 september 2009

I fredags när Krille hade slutat så drog vi ner till stan för vi skulle gravera ringarna, men då hade han som skulle göra det tid fröns klockan var fem. Och då sa vi att vi tar det till vecka istället, gick på team sportia och kollade på skor till Krille!
Hitta ett par som bägge han och jag gillade :) skit snygga!
Sen efter det så stack vi till bussen för att åka hem till mig, när vi kommit hem hit och käkat och sånt så la vi oss bara och kollade på tv, fanns inte så mycket att göra, ingen av oss orkade åka till Hudik, och hade inte lust heller för marknaden är så tråkig nu för tiden.
På lördag så gick vi ut och gick, lite mysigt si så där :) tog en promenad upp till ankarmon! Jätte fint, efter det så stack vi hem och väntade på att mamma skulle komma hem från jobbet, när hon hade kommit hem så åkte vi till marknaden med mor och far, det ända jag köpte var en fotoram och marknadsnougat! mums :*
Vi var väl där till ungefär klockan fem, när vi kom hem så duschade jag och krille
och fixade oss för att åka till Hudik, vi var bägge jätte trötta men vi tog 21.05 bussen till Hudik ändå, fast bussen var ungefär 20 minuter sen.
När vi väl kom till Hudik gick vi till möljen för att möta Jimmy och Linda, åsså var det nåra till. Vi stog mest bara där och kollade å pratade, vi skulle gå till marknaden för att köpa chokladboll men dem hade plockat unnan dem, synd var det.. Men bra för kroppen ;D
Sen gick vi mot stan igen och Ante drog och Jimmy, Linda och Pontus skulle gå och hämta bilen så jag och Krille gick mot stan, mamma ringde runt 22.50 och sa att dem skulle åka hem. Så bestämde vi att vi skulle åka hem med dem, kanske lite tidigt, men vi var ju så jävla trött... Somnade typ dirket när vi la oss i sängen.
På söndagen åkte vi hem till Krille och gjorde inte så mycket.

pusss

2 kommentarer:

  1. HAha jag sa till henka igår när jag kollade på deras ringar, o så sa jag faaaan haru snott mammas ring, eftersom det står magdalena på den. o han börja as garva :P

    SvaraRadera