tisdag 29 september 2009


Idag bjur jag på ännu en bild ;)

Idag på Idrott och Hälsa B så skulle vi vara på glysis. Så drog ner dit till åtta,
satt och gallade ett tag med kompisar :)
sen när vi skulle börja så skulle vi värma upp sen skulle vi göra coopertest, man ska springa i 12 minuter och se hur långt man kommer.. Eftersom det kändes som mina smalben skulle gå av så fick jag gå i tolv minuter istället.
Jag fick 1.5 km på 12 minuter, kändes segt, men hur sakta går det inte att gå flera varv runt en idrottsplan? inte precis roligt.
Hade man gått i naturen skulle det gå bättre :)
Sen på psykologin så kunde jag och Sophie inte redovisa för hennes saker var hemma, så vi lyssnade på 3 redovisningar, dem var verkligen bra! Nu gruvar jag mig för nästa tisdag, för tänk om det inte blir nå bra? pinsamt....
På lunchen fick jag träffa mitt älsklingshjärta Kristoffer <3.. PÅ samhällslektionen så hade vi ännu redovisningar, Linnea, Malin och Karro redovisade i mer än en halvti´mme, det var jätte jobbigt att lyssna faktiskt!! Sista lektionen var klassråd, som höll på i 55 minuter, jag höll på att dö av tråkighet! Och alla bara satt och skrek i klassrummet, det är inte roligt när man har ont i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar