måndag 28 september 2009


Krille å jag har varit förlovade 1 månad idag! älskar dig <3

Igår åkte jag och Krille till mig för att sova här, mamma och pappa är inte hemma.
Så hade vi tänkt på att titta på Ensam mamma söker och Hitch, men då var tv bokad av Fredrik och Madde så vi fick lägga oss i mitt rum för att kolla på film, vart Nio månader, men vi somnde väl runt 21.10 eller något, sov som stocker när Krilles mobil ringde tio i tio iaf! sjukt.
Sen imorse tog jag åtta bussen som vanligt, men kom på att jag skulle ha börjat åtta idag!
Men det gjorde inget sa min lärare, schysst :) Försökte hänga med i filmen vi skulle kolla på, det gick ganska bra, men filmen verkade vara knäpp!
Sen på nutida konst gjorde jag inte mycket. Sen vart det lunch panerad fisk <3 mums!
Stack från skolan vid halv två, tog kvart i bussn ner på stan gick och beställde klippningstid så ska klippa mig på fredag :) sen tog jag två bussen hem!
När jag kom hem skrev jag om panofsky analysen sen renskrev jag det, lagade mat..
Plockade ordning på disken, städa på diskbänken, tog reda på ännu mer disk... Sen så gjorde jag min engelska läxa, sen renskev jag psykologin, uselt tråkigt.
Och jag har fortfarande saker kvar att göra, ska skriva en berättelse i psykologin, plugga på det, sen ska jag också plugga på samhälle om centerpartiet, för vi har 2 redovisningarn...
Fan vad jag är stressad! :( :( :( :( :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar