fredag 20 november 2009

Ikväll blir jag ensam... Jätte tråkigt
Utan Krille, hur ska jag klara mig? höhö!
imorgon ska jag STOR städa mitt rum, fatta tråkigt. Mamma ska hjälpa mig tror jag! iaf med att byta gardiner, jätte snällt tycker jag. För dem gröna gardinerna är så jävla kronglig att hänga upp tycker ja!
Men ikväll ska jag väl plugga lite grann antar jag, men jag vill inte för det är så jävla tråkigt så jag tror jag dör. Organisation är grymt tråkigt och det tror jag ska plugga, men jag måste ju göra den innan kursen slutar, helst så fort som möjligt. Blaaaaa!
Imorgon efter middag kommer iaf Krille, men jag tycker att han kan komma lite tidagare än kvart i fyra. Men nejnej inte då... Jag hatar killar som ska skruva och vara besatta av bilar och allt som har en motor!!!!!!!!
:( saknar han!
Och mamma kanske gör cheezecake i helgen, FYFAN VAD GOTT! <3

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar