måndag 2 november 2009

Jag sitter med hårfärg i håret nu. Hoppas på att det blir snyggt!
I lördags var vi i Valbo och shoppade, jätte skönt att handla lite kläder :) Sen käkade vi från pizzan, mums vad gott de var, men jag var mätt som fan innan vi skulle äta, vi käkade väl mellan 6-7 och hade käkat lunch vid tolv.. höhö!
på kvällen hände det inte så mycket, kollade mest på tv och duschade...
Just ja, i torsdags när jag och Krille badade så råkade jag krossa ett glas ett stort glas, så bägge jag och Krille skärde oss på fingrar och ben. Gjorde ont som fan, men vi städade bort allt och gjorde det fint i badrummet igen eftersom vi hade så fruktansvärt mycket skum :P som min kropp absolut inte tyckte om...
Igår gick vi på picknick i krokviken, jätte mysigt.. Jag, Krille, Marcus, Ulf, Anna-Karin, Albin, Elias och Amanda.. Mums :) Det var jätte fint vid havet... Sen så kollade jag på en jätte bra film som jag inte kommer ihåg vad det heter, skit samma den var jätte bra. Käkade mat och sen kollade lite mer på tv, sen skulle vi åka till tåget, Albin vart jätte ledsen och vägrade krama oss, snacka om att bli ledsen för man ska åka. Det var JÄTTE fullt på tåget, jätte jobbigt..
När vi kom hem till mig kollade vi mest på tv, duschade och myste lite. Vi kollade på filmen På Smällen, jag somnade när filmen nästan vad slut, och Krille sov typ redan efter halva filmen, snacka om trött...
Men men, nu ska jag gå och skölja ur färgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar