torsdag 12 november 2009

Sitter och funderar hur jag ska ändra på min blogg.
Så svårt, har ingen aning faktiskt. Bakgrunden ska bli vit iaf!
Men mer då? Vad ska jag ha för bild?! Hjälp miiiig...

Igår tog jag sprutan för svininfluensan, det gjorde jätte ont! Trodde jag skulle börja gråta, och dessutom glömde jag att andas, så när tanten sprutade in vaccinet och var nästan klar så sa hon; Men andas! Ta ett djupt andetag.
Så fick göra hä. Men fyfan säger ja iaf! Vill aldrig göra om det, och idag kan jag verkligen inte röra armen, det blir inte bättre av att jag har träningsverk över hela kroppen! fy helvete vilket helvete :P

Imorgon ska jag, Krille å nåra till Fredrik och Liv, det blir nog skoj! Ska bli kul och se hur ni bor. Käka tacos, mums :*

Nu ska jag snart käka kyckling!

pussssss

1 kommentar:

  1. Jag fick oxå skita ont i armen, men ta en massa alvedon så gåre över ;)

    SvaraRadera