fredag 30 oktober 2009

Gud vad jag är trött...
Vart i Gävle sen i tisdags eftermiddag, är fortfarande kvar. I onsdags var jag och Maja barnvakt hela dagen åt Amanda, Elias och Albin, samma sak i torsdags.
Imorse gick jag ut och gick med Amanda och Elias alldeles själv, gick och posta några brev sen gick jag till Säljemar :) det var rikigt skönt att gå imorse, kallt och solit, finns det något bättre att gå i?
Igår badade jag och Krille vi hade JÄTTE mycket skum.. as roligt :) det var ungefär 3dm skum, hur kul som helst.. Fast för mig var det jätte jobbigt eftersom jag inte tål parymerade saker... Glad över att jag ens kan ha parym och smink :P.. Men smink kan jag knappt inte ha, för det kliar så mycket i ansiktet, fast jag vill inte gå utan smink :P känner mig så ful då.
Nu väntar jag på att Krille ska komma in, för han jobbar :( hur tråkigt är inte det?! Men men, får mysa med honom när han kommer in, men då kommer han inte vilja mysa.. Det har han inte vilja gjort på hela veckan.. SUCK!
aja.

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar