tisdag 27 oktober 2009


Idag har jag pluggat både Buddhismen och Judendom, skönt att vara klar med det, nu är det inte så mycket jag behöver göra till skolan börjar igen v.46 :) Lite Matte B och engelska. Men det hinner jag göra vecka 45! Jag har även krusat mitt hår idag, så nu ser jag ut som ett troll. Gulligt ;p
Skulle ha tagit hand om ögonbrynen lite också, men vet inte om jag hinner det, ska packa och käka mat innan jag ska gå till tåget. Just nu sitter jag och lyssnar på Epa Pelle som jag fick av Simon, jätte snällt :) förra låtarna var bättre juh, tråkigt.
ush, klockan är bara 13.37 och tåget går om 2 timmar. Så egentligen skulle jag hinna att renskriva buddhismen men jag har inte orken till det :P haha!
aja, nu ska jag göra något annat som att packa..

pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar