torsdag 15 oktober 2009

Dags med ett inlägg nu tycker jag!
I måndags så fick vi prova ut studentmössor! Tänk vad det närmar sig nu, börja nästan bli lite nervös... Jag provade storlek 56 (det var bara skärmen typ) och den kunde jag ha som halsband!! ;o snacka om mina huvud. Testade storlek 53 men tyckte det var lite löst, så testade 52,5 som satt perfekt tyckte jag. Men måstade ändå ta storlek 53 eftersom det inte fatts storlek 52,5.. Får väl fylla ut den annars lite! :)
Tisdag gjorde jag och Sophie redovisning i Samhälle om Centerpartiet, jag trodde jag skulle dö för jag var så nervös. Fyfan vad hemskt det var! Sen hände det inte så mycket, åkte hem och pluggade har jag för mig, eller just ja jag övningskörde också! Gick jätte jätte bra :)
Onsdag så började jag med engelska som gick jätte bra :) sen så hade vi teater och visade Eva våran nya clownscen eller vad man ska kalla det, och hon verkade nöjd, förutom att vi hade tagit bort maskerna, men dem kändes så meningslöst.. Efter det så gick jag på en resurs timme för att ha Matte B hatar det verkligen. Så slutade klockan tre och skulle stanna kvar på skolan och jobba lite religion eftersom krille ändå skulle komma till mig, jag hann göra ungefär 3 fråger och sen sa han att han slutat... (han hade prov). Vi tog 3:an ner på stan för att se om vi hann med 15,25 bussen hem till mig, men det gjorde vi inte! Så vi gick hem till Krilles farmor och käkade bullar och jag bara älskar hennes bullar! <3<3 Sen hade vi mest bara mysigt hela kvällen.
Tosdag (idag) Matte B på morgonen det sög kan jag säga eftersom det är några som är bra på att sitta och SKRIKA i den lilla salen vi är i! Engelskan gick också galant fick lite hjärnslepp bara, men det försvann! som tur var. På religionen kollade vi på en film om judendom och sånt, alltså om hur hitler behandlade judarna, sjukt hemskt alltså! Det skulle alla ha sett. Samhällelektionen fattade jag inte varför vi hade, den sög ;S jag lyssnade inte ens vad gubben sa för man hör ju inte ens vad han säger! Herregud... Slutade iaf 12,30 så jag och Sophie gick ner på stan och kikade lite och tog 13,25 bussen hem.. När klockan vart runt tå följde jag mor & far in till stan för att handla! Lika trevligt varje gång :)...
Och idag har jag pluggat lite.. Prov imorgon som jag inte kommer klara.
Fredag blir det redovisning om koncept konst. Sen blir det bara tråkigt.
Jag och Krille ska sova i Kråkbäcken på fredag iaf! Jätte mysigt :D

nu orkar jag inte skriva.

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar