måndag 26 oktober 2009

Helgen har varit lugn.
Ifredags så åkte jag till Krille vi städade hans övervåning, vart jätte fint :)
Käkare nå Indisk kycklig gryta eller vad det var, jätte gott men jätte starkt :P Sedan tog vi oss ett mysigt bad :)... Till Idol började åkte vi ner på byn och köpte lite godis sen åkte vi till Jimmy och Linda och kollade på Idol å så :). Runt tio tänkte vi dra hem men åka en liten tur först det visade sig att vi åkte till Gnarp, lyset började krångla, inte kul. I Gnarp åkte vi till Station för jag var jätte kissnödig sen åkte vi hem och la oss och sov! mysigt.
på lördagen så åkte vi ner till verkstan för att fixa lyse och sånt på epan, sen åkte vi hem vid klockan tre för att fixa oss, runt halv fyra åkte vi till Hudik med Jan, Marcus & Sussi för vi skulle äta på Texas! så jävla gott var det. När vi kom hem käkade vi cheescake, mummmmms! Sen åkte vi till Johnny.. Jag fick träffa min efterlängtade Mikan!! <3<3, så skönt att jag kan prata med dig om allt! vi var väl där till runt tio, när vi kom hem så satt vi oss och kollade på tv med Marcus! Men jag vart så trött så vid halv tolv gick vi upp och la oss och sov.. Mysigt <3
På söndagen när vi vaknat ställde vi tillbaka klockan sen käkade vi frukost och drog ner till verkstan, där slipade jag bort rost från Krillse 240 gick jätte bra och vart snyggt, eftersom jag gjorde det. Vid tre åkte vi hem för att äta mat och jag skulle packa och kvart över fyra tog jag bussen till Hudik :( ush!
Sen när jag kom hem gjorde jag väl ingenting, kollade på tv.
och idag har jag inte gjort ett skit heller, kollat på tv och vart hos morfar med mamma!
Håller på och städar mitt rum nu, ska fortsätta när jag käkat mat.

pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar