tisdag 20 oktober 2009

skolan är tråkig.
Har samhällskunskap nu, det är som vanligt jätte tråkigt.
För vi gör bara tråkiga saker, nu har vi precis börjat med EU, kul?! nej...
Jag, Sophie och Karro ska leta fakta om Eva-Britt Svensson som är med i EU, men man hittar inte ett skit, som vanligt :P
När jag slutar tror jag ska ta med mig matte B böckerna hem och plugga, det kan behövas :P Så man kommer någon vart någon gång, fast det har jag ju redan gjort, men lite mer :P
Annars blir det väl ganska lugnt ikväll, jätte skönt! Längtar till lovet nu, på lördag blir det Texas för Marcus fyller år på haloween. På tisdagen så drar vi till Gävle, gud vad skönt :) mysa med småbarnen <3 Blir väl att vi är där typ hela lovet.
Vecka 45 är det prao också!!! skönt, ska vara på mammas jobb, men ska inte jobba med henne. Grymt skönt :)

pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar