måndag 5 oktober 2009

Helgen var lugn.
I fredags så gick jag och klippte mig, vart jätte fint :D
sen åkte jag och Krille hem till honom väntade på att Janne, Sussie och Marcus skulle komma hem så vi tog en match biljard! JAG VANN... Säger vi, Krille fuska! När dem kom hem så gjorde dem ordning mat, kycklig å potatis! mums :*
Sen drog jag och Krille ner till verkstan, och epan ville inte den dagen heller.. Börjar på att bli less på den nu! Sen stack vi till Krilles mormor&morfar och hälsade på Anna-Karin och alla dem! Mys barnen :*
Sen stack vi hem och kollade på film...
På lördag så var vi i kråkbäcken hela förmiddagen, var jätte kallt att åka/köra fyrhjuling vid kvart i tio på morgonen... brr! Sen var vi hem och duschade, sen drog vi ner på verkstan ännu en gång, och epan ville inte då heller så vi drog till Krilles mormor&morfar igen för att äta mat. Sen skulle vi dra till Mikans stuga på fest, men det började regna så vi struntade i det och gick hem 3km i regn!!!! och la oss och kollade på tv :) Vi kollade på en film som började kvart över tio, men somnade i soffan x) haha!
På söndagen tog vi och åkte till sandtag bortanför Frankrike, jag körde fyrhjuling , sladda och härja, fyfan vad kul de va! :D Marcus körde sin cross, även krille körde den! så jag fick köra fyrhjulingen hela tiden typ :) men det tackade jag inte nej till.. Sen bytte vi om när vi kom hem och drog till krilles mormor&morfar för att käka mat.. Sen ner på verkstan, men epan ville inte då heller x)... Sen efter en lång dag åkte vi hem och käkade lite pizza (som är frysen och häver i ugn). Kollade på ensam mamma söker och sen sov jag jätte sött medan krille satt uppe och kollade på tv -.-

pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar