torsdag 8 oktober 2009

SKOLAN ÄR SÅ TRÅKIG!

idag fick vi en "katalog" om student mössorna, så ska vi prova ut rätt storlek måndag klockan 16.00. Såklart måsta dem ta den tiden så vi ska få vara på skolan hur länge som helst, hur trött kommer man inte vara?! slutar ju fan fyra... och då måste man stanna längre för att prova mössa.
Hade matte B första lektionen idag och det gick inte så bra, hatar matte B! sen på engelska orkade jag inte göra så mycket, gjorde iaf lite grann var så jävla trött.
Sen skulle hade vi ingen religion så fick uppgift som vi skulle göra. Men den har inte jag gjort, jag, Sophie och Karro jobbade på vårat nutida konst projekt. Gick bra :) Hoppas bara rektorn godkänner det, får hoppas på det. Vi ska försöka jobba mer imorgon, hoppas vi får det för Anja bara, annars hinner vi ju inte!
Jag och Sophie skulle redovisa på sämhällskunskapen idag, men jag glömde mitt block hemma hos Krille, gud så lyckat.. och jag skulle ha skrivit mitt CV nu men det kan jag ju inte eftersom det ligger hemma hos Krille, fan! :P ska vara inne på söndag. Stressigt.
Hoppas markus tar med det till skolan imorgon nu då, annars slår jag honom!!!!!!
Just nu lyssnar jag på Markoolio(?) ingen vet... har inget annat för mig, så därför kunde jag även skriva blogg ;p haha! Marina blir du glad?
Just ja, skrev just ett arbete, det tog EN TIMME!!!! att komma på allt att skriva tills man var klar... Och då vill inte kuk skrivaren skriva ut arbetet, måste göra det i skolan imorgon, och man får aldrig någon dator på skolan.. Lycket! Att alla ska sitta i bibloteket vid datorn är sjukt, öppna datorsalar. Man kan väl ha privata datasalar för klasser tycker jag satt man får ut skolarbeten någon gång!
Nu väntar jag på Krille han slutar om en halv timme :D <3<3<3
Saknar honom, för jag har så tråkigt utan honom.
Imorgon ska jag till min kära familj Liiten! Blir mys mys då.
Marina ska köra rally på lördag, det ska bli kul att se :) haha.
nepp, vad ska man göra nu?
ingen aning....

pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar