onsdag 14 april 2010

I söndags så åkte jag Ålandsbåt med älsklingen, min familj och Madde och Majlan.. Det var jätte trevligt och så! Hade jätte roligt, och att bara få åka bort var så skönt, slippa tänka på allt hemma. Kom hem på måndagkväll då älskligen sov hos mig <3 jätte mysigt kan man säga. Vi packade bara upp våra saker och lade oss och sov. Inte gjorde vi så mycket mer den kvällen iaf.
På tisdagen vart det skola och då fick jag träffa Sophie! som jag saknat hela lovet, hihi... Var väl en lugn skoldag, vi hade lång lunch så jag och Sophie åkte ner till stan för att kolla runt lite. Trevligt! På samhällskunskapen hände det inte så mycket som vanligt, på teatern hände det inte så mycket för min del heller, kollade mest bara på. Sedan gick jag och Karro ner till bussen och då åkte jag buss med Sophie till Iggesund :).
Idag (onsdag) har det mest bara varit teater, vi började gå igenom "min" akt :D då jag är guvenörs fru. Började lägga första scenen i akt ett och det är så otroligt skönt. När jag kom hem skrev jag nästan klart mitt PM till muntliga nationella! Så otroligt skönt, sen så käkade jag och gick en promenad med mammsen <3, sen på kvällen vart det att jag läste lite samhällskunskap eftersom jag har prov om det imorgon, men jag kan absolut ingenting för det är så JÄVLA tråkigt.

Just ja, jag fick min vår jacka idag också! Gud så fin den var, jag älskar den :D<3





Älskling köpte en ny tröja när vi var i Bollnäs i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar