tisdag 6 april 2010

Ops!
Det var en vecka sedan jag bloggade nu. Men förra onsdagen hade jag inte tid med det.
I torsdags efter skolan åkte jag till Krille med värsta packningen! Som var så otroligt tung. På torsdagen då så var vi med ädel och åkte runt lite bil... Sedan vart det hem duscha och kolla på tv :) jag älskar Sveriges värsta bilförare, det är så bra. Fattar inte hur man kan vara så kass som viss är. På långfredagen vart det angling på Bosjön i Bjåsta, roligt till och från var det väl. Men vi fick 18 gäddor och det är jävligt bra måste jag säga. Krille tappade en jätte stor också :( suck, och ja, det syndes att den var jätte stor, för det var as tungt. Efter vi varit på sjön så åkte vi hem och duschade och gjorde mat. Efter vi käkat så fixade vi oss och väntade på att Liv & Fredrik skulle komma och hämta oss. När dem hämtat oss åkte vi till Robin Kollin på fest! Vi tio tiden åkte jag med Mikan och Johan till Ilsbo, Krille åkte med Liv och Fredrik, jag ville göra ett byte ;). Hade jätte roligt i Ilsbo som sist, men måste säga att jag inte var lika mycket vid toaletterna denna gång :P.. Vi kom hem vid halv två eller något sånt, klockan var iaf 01.45 när jag låg i sängen :P.. På lördagen så städade Krille och vi kollade sedan på solsidan eftersom vi missade den på fredagen. Efter det promenerade vi ner till Kriller mormor och morfar på byn för hans mor kom hem (eller ja upp). Käkade mat där, sjömansbiff? eller vad det hette! AS gott var det :D mums... Undra om det var den dagen vi gick på en promenad med Albin och Otto. Sedan kom Mikan, Johan och Daniel och hämtade oss och vi åkte till Johan och satt där och jallade. Sen stack vi hem och hade en mysig lördagskväll med Marcus. På söndagen drog vi ner på verkstan för att fixa lite med 240in. Och käkade mat hos Krilles mormor och morfar, mums var det! Sedan så gick vi på verkstan igen.. När vi kommit hem till Hulte så duschade vi och kollade på tv bara. På måndagen vart det bara äta frukost och dra ner till verkstan där Marina hämtade mig, vi drog till hennes fader. Sedan på eftermiddagen så åkte vi hem till hennes mamma, och fyfan vilken god mat jag fick :D mums! Den måste jag faktiskt laga alldeles själv, mums! Imorse (tisdag) så åkte vi till Hudik för att shoppa lite, jag köpte present till Krille, linne och rakhyvel. Skulle vilja köpa en skjorta som finns på H&M också... Och tror fan jag ska hugga in på den, men måste se hur jag ser ut i den först :P... Åkte hem med 12.35 bussen till Iggesund. Kollade på en film som heter The pod boys, en komedi. Den funkade väl, men den var inte så kanon bra.. Men den går att kolla på :). Efter maten så gick jag och Nicklas till morfar. Sen har jag inte gjort så mycket dem senaste dagarna.

Imorgon åker jag till Krille igen, och kommer hem på fredag eller lördag. Vi får se hur jag gör, kom på att pappa fyller på fredag.

Aja, nu ska jag inte skriva så mycket mer, men jag måste börja knäppa lite kort... Har ju bara så tråkiga texter jag skriver :P hehe !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar