torsdag 29 april 2010

Igår budade jag på en svart/vit prickig klänning i sista sekunden! så nu är den min. Nu är det bara att vänta tills den kommer :)
Igår var Krille hos mig också, jag fick hans 2'a dubbeltäcke. Och fyfan vad skönt det vart att sova i min säng också nu och inte bara i hans :P

Idag fick jag sovmorgon eftersom jag redan hade haft mitt muntliga nationella i svenska, men det var totalt värdelöst att åka in till skolan för att gå på samhälle, hade fan kunnat stannat hemma! Men efter skolan var jag med Sophie en sväng :) mys stjärnan min!
När jag kom hem kollade jag på andra avenyn, och fyfan vad jag älskar programmen! Sen så käkade jag och gick en promenad med mammsen, efter det duschade jag. Det är vad jag har gjort idag, skulle ha gjort 2 saker till, men det kan vänta en sekund eller nå. Har jag tid över kan jag göra det imöra :P
Imorgon ska jag åka och handla lite mat till mig och Krille :)
Sen blir det grillning hemma hos Ante, sen puben i Ilsbo. Vad det låter som nu iaf!

aja, nu ska jag inte skriva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar