tisdag 27 april 2010

Såg att det var en vecka sen jag bloggade sist, men det är bara för jag inte har haft tid till det.
Men iaf, i torsdags hade jag muntligt nationella i Svenska B, och det gick faktiskt bra fast jag var den första som redovisa! Men men, sen på fredagen hade jag skriftligt nationella i Svenska B och jag hoppas jag kommer klara G på den uppgiften iaf som jag valde. Skrev faktiskt 8 A4 papper :P. Kanske lite mycket men vafan!
Efter att vi haft nationella på fredagen gick jag och Karro å käka sen åkte vi ner till stan för att kolla lite och vänta på att hennes buss skulle gå, jag köpte ett par jeans för 100kr! Och jag är nöjd med dem :) fast skulle köpt en storlek mindre dem är lite stor. Efter det då så gick jag till Krilles farmor Karin :) och satt där tills Marcus kom, sen satt jag och Marcus där tille Krille kom. När han kommit käkade vi middag där och gott var det :) + efterrätt! Sen åkte vi till Gävle :) hade en mysig fredagkväll.
På lördagen åkte vi till stan för att kolla på ett hus, otroligt fint var det och 5 minuter från nians galleria i Gävle, hade vart underbart att bo där. Sen åkte vi till Iggön och började med käk, jag och Anna-Karin gjorde maten, jag gjorde grillspetts, maten vart jätte god! Sen efter maten tog vi det lugnt bara, började packa ner sängkläder och sånt. Klockan sju när vi skulle åka till Söderhamn så startade inte bilen, så vi blev kvar i Gävle en natt till. Men enlikt några så missade vi inget i Söderhamn ändå :) och vi hållade på nästan 3 timmar att få igång bilen.
På söndagen gick Krille ut när vi hade vaknat för att starta bilen och då starta den efter lite omplassering på jordkablar. Så då kom han in och käkade frukost, mums äggröra <3.. Krille och Marcus hjälpte Ulf med något och jag gick ut med Albin till studsmattan! go pojken :).. Efter det så åkte vi hem. Åkte till Hudik för att Marcus skulle till Bergsjö, sen åkte jag och Krille en rund. Tog Vintergatsbynvägen hem :). När vi kom hem till mig så käkade vi lite sen gick vi ut och gick i en timme :)

Och jag är så innehelvete förkyld och det är inte kul!
Igår åkte jag även och hämtade mamma på jobbet (övningskörde). Och det gick bra :)
Vi körde även igenom hela våran slutproduktion på skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar