tisdag 30 mars 2010

I fredags så åkte jag till Hudik med mamma och pappa, sen när dem åkt hem så väntade jag på att Krille skulle sluta fyra. Vi åkte hem till honom och plockade ihop saker till angeltävlingen. Sen så duschade jag och vi kollade på tv och gick å sov.
Eller ja, vi var hos Krilles mormor & morfar också för att kolla på deras hund Otto :) Jätte söt.
På lördagen var vi med på angeltävling med Robin och Johnnie. Hade jätte trevligt även om det var piss väder och att man frös ihjäl och även om vi inte fick någon fisk. Vi åkte hem ungefär kvart i ett. När vi kom hem så pratade vi lite med några som kommer från Ljusdal för dem var på besök, sen så tappade vi upp ett bad och la oss och badade i 30-40 minuter! Underbart skönt. Sen så gjorde vi inte så mycket. Kollade på tv och väntade på att Jimmy och Linda skulle komma, när dem kom åkte vi till stan för att leta någonstans att äta, vi bestämde oss för att äta På E. Jag åt pasta med oxfilé och fyfan vad gott det var! ångrar mig verkligen inte, men smakade lite mycket ost.. Sen åkte vi till hemmakväll för att kolla efter en film. Vi tog Linje 123 och åkte hem till Jimmy och Linda för att kolla på den, Krille sov typ hela filmen (tråkmåns). När den var slut skjutsade Linda hem oss. Vi la oss och sov.
PÅ söndagen åkte vi fyrhjuling till verkstan och satte på värmen sen åkte vi hem och gjorde inte nå mycket alls. Sen gick vi ner till byn och väntade på att min klass och lärare skulle komma och hämta mig :) Vi åkte till Sunsvall för att kolla på teatern Momo och kampen om tiden. Den var faktiskt jätte bra, jag älskade scenografin i den! så otroligt bra. Men något som var ännu bättre var ljuset! Jag bara älskar ljus. Sen efter det så åkte jag till Bergsjö igen, mötte Krille på verkstan sen gick vi hem och käkade lite kött och sen kollade vi på en film som vi redan hade sett en gång, men det fanns inget att kolla på på tvn.
Imåndags (igår) var jag bara i skolan och det hände inte så mycket. Hemma hände det inte heller så mycket.
Och idag (tisdag) har det inte heller hänt så mycket. HAr nyss gjort min engelska läxa, så duktig är jag!

Snart är det långfredag :D niiice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar