måndag 8 mars 2010

I fredags gjorde jag och Krille väl inte så mycket vad jag kommer ihåg.
Åkte lite epa, var lite löven sen så åkte vi hem och kollade på solsidan. Jag älskar solsidan som fan! På lördagen så åkte han på verkstan vid sju, själv sov jag till kvart i nio och klev upp och käkade frukost. Vid halv ett käkade vi grillad korv :) Och i lördags var det första grillningsätande :D as gott var det. Sen så fixade jag och Krille oss. Sen åkte vi till Johnny en sväng sen till Ädel på förfest. Det var väl trevligt, fast man vart full lite tidigt kanske. Var full vid sju :) Men det är alltid trevligt. Sen åkte vi med Hansa till Ilsbo runt nio någon gång? Kommer inte ihåg. Men iaf, vi kom till Akkie(?), jag var där ett litet tag sen ringde jag till Madde och drog till henne. Hade det så trevligt hos henne :). Sen så kom dem och hämtade mig och vad jag kommer ihåg så åkte vi till pizzan där det var pubkväll ;D Kom in och satte oss och gjorde inte så mycket, pratade. Malin Z kom lite senare :) fett nice. Hände mycet under kvällen. Kom väl hem vid halv två, men jag trodde det var senare, men Krille sa halv två. På söndags morgon mådde jag piss. Så jävla piss, brukar inte må sådär illa. Brukar inte ens bli bakis. Krille och jag gjorde inte så mycket under dagen. Käkade tacos och det var så jävla gott! Sen åkte jag med 16.15 bussen till Hudik.
När jag kom hem så gjorde jag inte mycket, skulle varit med Jossan, men jag hade inte klarat av att göra något, så ska träffa henne imorgon :) Jag mådde jätte dåligt hela kvällen, kunde inte äta :P

Men just nu sitter jag och väntar på att Erica ska komma :) varit med henne hela dagen, men nu vet jag inte vad vi ska hitta på.. Det märks väl!

Som ni ser har jag gjort om min design här på bloggen! Och är nöjd med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar