tisdag 23 mars 2010

Ja, då var det dags att skriva lite...

Ifredags gjorde jag ingenting förutom var på en teater i Hudiksvall.
På lördagen kom Krille hit och vi myste typ bara hela dagen, och köpte gurka och mortötter och dipp! mums vad gott de va!
På söndagen så gick vi en promenad sen så kollade vi på tv lite grann och myste jätte mycket. Vi har inte gjort så mycket i helgen vad jag kommer ihåg.
Igår var det måndag och skolan, tråkigt som vanligt. Men på teatern forsatte vi med slutproduktionen! Vilket var mycket skönt, sen när jag kom hem käkade jag och borstade tänderna och körde ner till byn, pappa väntade på mig inne i väntsalen hos tandläkarnen, efter jag vart där körde jag hem också.

Och idag har det varit en lugn dag... Forsatte med slutproduktionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar