torsdag 18 mars 2010

Hade tänkt att skriva ett snabbt inlägg.
Idag åkte jag från Krille tio i sju! Så kom till skolan halv åtta, ganska jobbigt när man börjar tjugo över nio. Men vad gör man inte för kärleken! På svenskan höll jag på att somna satt bara och vred på mig, vi lyssnade på massa texter till nationella provet i Svenska B! AS tråkigt. Sen hade vi lunch. På samhällslektionen gjorde man inte mycket, tror jag gjorde 5 frågor eller något. Hade egentligen ingen ork till att jobba. Sen åkte jag med Sophie på stan och gick och kolla lite, sen åkte jag bussen hem! Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Lagade mat, potatis och fiskpinnar! och så gott det vart.
Men nu ska jag fortsätta och kolla på 2½ men sen ska jag göra toast sen ska jag kolla på Sveriges värsta bilförare! :D som är så jävla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar