fredag 19 mars 2010

Jag saknar den gamla tiden, när man var liten. Tänk om man kunde få tillbaka den. Gud vad roligt det hade varit, så roligt man har haft efter åren. Man hade alltid en vän att vara med. Man hade så roligt! Bråkade man med sin vän så var det över efter bara en lite stund, men nu är det inte så längre. Tyvärr!

Här sitter jag ensam en fredag kväll och inte vet vad jag ska göra. Jag måste påstå att det är jätte roligt. Var på teater klockan sju iaf, så kom hem halv nio. Och hela dagen har jag inte gjort ett skit, som är jätte tråkigt.
Jag känner mig totalt jävla värdelös, men vet inte? Känns som man inte duger, fast jag vet att jag gör det... Gud, jag ska inte vara deprimerad!
Så nu får jag sluta...

Caroline Steeringer till vänster och jag till höger. Miss it! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar