torsdag 25 mars 2010

Jag har inte så mycket att säga ändå.
Men tänkte blogga ändå, så jag håller mig aktiv!
Idag har man inte gjort ett skit på skolan, kom hem vid elva. Sen så pluggade jag samhälle, as tråkigt är det! Och sen sov jag en halv timme och hoppades att huvudvärken skulle gå över, men icke då. Jag har kollat på nya wallander filmen vålnaden! as grym! Måste bara ses tycker jag. Så jävla bra!

I måndags firade jag och Krille 19 månader :) <3 och på söndag firar vi 7 månaders förlovning <3
På söndag ska jag på teater i Sundsvall också, teatern heter Momo. Vi ska se den för att vi tänkte välja den som slutproduktion men valde Kritcirkeln istället så nu får vi se vad vi missar i Momo.
Jag ska snart gå ner och duscha och kolla på tv, fast jag skulle jobba lite arbetsmiljö också, men det kan jag göra ikväll eller imöra eftersom jag är ledig :)



Detta är min söta rosa/vit rutiga blus jag fick av mamsen! :) <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar