tisdag 16 mars 2010

Jag tänkte slänga in ett inlägg från idag!

Började 9.45 som jag verkligen hatar för min buss kommer in halv nio!!! Men men, hade arbetsmiljö. Pratade om Droger, mediciner och alkohol. Mycket intressant. Sen efter det drog jag, Sophie och Karro ner på stan för jag och Sophie skulle sätta in pengar :). Sen gick vi en runda och kolla lite. Åkte till skolan och käkade lunch, mums vilka goda mackor det var idag! Sen satt vi bara på hyllan och väntade på att samhällslektionen skulle börja. Ingvar skulle prata med var och en hur vi ligger till å så. Han började med mig :) och jag fick G på mitt ekonomiprov som jag trodde jag skulle få IG på, provet var as svårt tycker jag :P så jag är jätte nöjd! Efter det jobbade vi lite om grundlagarna. Jag och Sophie hade väldigt roligt på samhällslektionen! Jag bara älskar att vara med dig min stjärna <3. När vi hade teater fick vi 2st akter till manuset! så nu fattas det bara 1 akt sen har vi hela manuset. Fan vad härligt. Nu vill jag bara sätta igång och repa :D..
Jag och Karro gick ner på stan när vi slutat för att vänta på bussen! så duktig vi är och går. Tog bara 15 minuter ungefär att komma till apoteket, och då gick vi jätte sakta :P
Har inte gjort så mycket nu när jag kom hem. Pratat med mamma & pappa å så!

Sen måste jag till lägga att min syster Jasmine ser ut som en prickekorv. Hon har haft vattenkopper sen i fredags x) Hon ser jätte rolig ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar