torsdag 11 mars 2010

Vet inte vad jag ska skriva...

Igår åkte jag till Sundsvall med mamma, pappa och Jasmine. Skulle sy in och upp balklänningen. Och det vart jätte bra! Och jag ser så vacker ut i den :D..
Vi åkte till Birsta för att vänta på att den skulle bli klar (syrningen). Jag köpte ett par skor för 100kr bra fynd tycker jag! Måsta ha nya tenniskor. Kan inte gå med dem som är hål i och inte dem röda hela våran... Så köpte ett par starta med märket TAXI tror jag.. Haha! aja, dem var billiga och dem funkar att gå i så vafan. Sen åkte vi och hämtade klänningen! Vart så otroligt bra :) sen åkte vi hem! Kollade på American Pie 7 när vi åkte hem för Jasmine hade tagit med sig den. Hon har en såndär bärbar DVD. Kom väl hem till Iggesund vid fem.

Justja, jag övningskörde första gången efter vintern igår också :) Gick kanon! Känns som det var i förrgår jag körde sist! Sen har jag väl smågrejer jag bör träna på, men det har jag haft hela tiden :P hehe! Så nu vill jag bara köra, ända jag vill göra. Klarade även att backa ut från gården, eftersom det är så mycket snö så ser man inget.... VI har otroligt mycket snö på gården. För på hösten/våran är det lätt att se när man ska backa ut, så jag var rädd att jag skulle krocka i någon bil :P. Men det gjorde jag inte. Så jag är nöjd..

Aja, idag ska jag städa rummet ska göra det alldeles strax! Bädde rent sängen ska jag också göra. TRÅKIGT! Jag som älskar mina stjärnor.. Men men.
Imorgon kommer min ÄLSKLING som jag har saknat så mycket, har inte träffat honom sen i söndags :( uuuuuh! Sen på lördag ska vi till Ante och Bella! Blir nice :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva något mera, så hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar