fredag 19 mars 2010




Min kära, tänk om jag kunde berätta hur mycket du betyder för mig.
Jag kommer ihåg våran första kyss som om det vore iförrgår. Helt underbart, gud vad jag saknar den, hur känslorna rann i mitt blod. Vi låg i min säng, det var du och jag. Jag låg nästan på dig, åh, det var så mysigt! Men det höll inte länge, och det var så svårt att komma över dig, visserligen gjorde jag inte det heller. efter 5 månader kunde jag inte klara mig nå mer utan dig och sade att jag saknade dig så mycket och jag hade sån tur för du kände samma! Du och Daniel kom hem till mig när jag var ensam hemma en kväll, det var så trevligt. (du hade sån fin bil, volvo 740) när du och Daniel skulle åka hem så gick han ut och startade bilen medans du stod med mig inne i hallen, jag kysste dig! åååh, vad jag hade saknat dem läpparna, dem bästa läpparna som finns. När du åkt saknade jag dig så mycket. Sen efter två dagar ville du att jag skulle komma till dig och vara med på kräftfiske och sedan åka hem på lördagen, så åkte till dig och du mötte mig vid Bergsjö centralskolan, vi gick ner till pipsvea. Där alla dina vänner satt! Vi började dricka lite, sen så kysste vi varandra och gosade med varandra hela kvällen. När vi kom hem till dig låg vi och myste jätte länge innan vi somnade. På lördagen låg vi på gräsmattan utan för Johannes och kramades, åh... Så underbart! Du sa att jag skulle stanna en dag till. Så jag gjorde det, och tack för det. Så underbart. Åkte hem på söndagen och på kvällen så undrade jag om vi var tillsammans eller inte och det tyckte du att vi var! 22/8-08 <3

Du ska veta hur mycket jag älskar dig, finns ingen som är bättre än dig! Gud, jag kan inte förstå hur kär man kan vara. Du är verkligen den mitt hjärta har drömt om!
Och nu är vi liksom tillsammans och förlovad <3
Du är det bästa som har hänt mig älskling, det ska du veta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar