måndag 15 mars 2010

Då ska vi se om jag kommer ihåg vad jag och Kristoffer hittade på i helgen.
I fredags kom Krille hit efter han sålt epen! Jag mötte han vid preem för jag gick från Erica samtidigt. Vi gick hem till mig och käkade tacos! Och så gott det var. Sen tog vi oss en dusch. Mysigt! Vi kollade på tv, pratade fram till Solsidan! Fan vad jag älskar serien. Efter det spelade vi sniff i två timmar, så var väl klar strax efter tolv. Lagomt trött man var! Gick upp och la oss och söv.
På lördagen så hade vi en mysig morgon! När vi klev upp åt vi frukost sen så körde jag ner till morfar! Sen körde jag hem. Jag fyllde i lite kläder som jag ville ha. Efter det fixade jag mig och packade sen gick vi till bussen. När vi kommit till bussen och klockan var 14.02 kom jag på att jag glömt mitt busskort! ops, jag sprang ända hem, och då såg jag att jag även hade glömt mitt skolkort. Vilken tur att jag sprang hem, annars hade jag måst betala mig till skolan och hem -.-. Vi åkte hem till Ante och var med han och Bella hela kvällen/natten. Vi käkade tacos och spelade en runda sniff. Kollade på en film från Bergsjö cruising 2007 självklart så var man ju med :P hehe! (påavstånd från kameran, men jag syndes). Vi sov över hos Ante. På söndagsmorgonen hade jag och Krille även jätte mysigt :) hihi! Älskar verkligen honom.
När vi åkt hem från Ante och Bella så gick vi hem till Krille och inte gjorde så mycket. Gick till Daniel, sen åkte vi med Daniel till Nilsson sen hem och käkade sen åkte vi runt lite sen till Niklas Fagerström sen efter det åkte vi och kollade om Johnny var hemma, men det var han inte så då åkte vi till Löven! Eller ja, först tog vi oss en sväng på byn ^^
Idag när jag och Krille satt på bussen påväg till skolan kom jag och tänka på vart mina nycklar var. Letade i hela väskan men hittade dem inte. Sen på skolan letade jag mer. Vände upp och ner på väskan flera gånger. Men hittade dem inte! Så jag vart jätte rädd om jag ska vara ärlig. vill inte tappa bort mina nycklar med hemnyckel på.. Så när jag kom hem så vände jag upp och ner på väsken en gång till för att kolla en extra gång... Och självklart så låg dem ju i väskan! Så irriterande! Jag som har varit utan saker hela dagen...
Aja, nu ska Krille ringa snart hoppas jag! Sen ska jag sova.

Justja, jag har fått 40kr av halebop :D varför vet jag inte. Känns as bra! Så dem lägger jag in på sparkontot! Eller så lägger jag in dem på det vanliga kontot. Det märks, funderar på att sätta in dem ímorgon när jag ändå har hål ^^





Så här snygg är man ju i skolan ibland! Med världens mage..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar