lördag 15 maj 2010

Fan vilket härligt väder det har varit idag! Och såklart är det ett kanon väder för crousing!
Idag har jag varit ute hela dagen, blivit solbränd på bröstet, armarna och ansiktet, helst näsan :p Krille kom vid kvart i fyra idag. Myspojken min! Käkade grillad hamburgare då, vilket är så innehelvete gott!
Igår var jag bara hemma, gick ut och gick med mammsen sen så kollade jag på Så ska det låta med mamma och pappa, när den var slut gick jag upp på mitt rum och kollade på släkten är värst :) den är så bra!

Fan vad jag är på suphumör, party! Känns verkligen att sommaren kommer nu. Synd att man inte ska ha fylla ikväll, men nån öl hade jag tänkt mig :)...
Krille och jag ska hämta mamma och pappa på folkan ikväll också, så bäst att man är lugn och Jasmine ska vara med oss ikväll.. Dessutom ska jag sätta ljus på teatern imöra :) Får hoppas det går bra imorgon!

Vet inte hur jag ska göra med håret ikväll eftersom jag har precis duschat och då ärhåret BAAAJS!

Aja, Krille är sur på mig nu för att jag spelar musik! -.-
Så ska stänga av och allt... Får sätta mig bredvid honom och ha jätte roligt :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar