onsdag 19 maj 2010

Idag har vi haft studentfotografering, och det gick bra faktiskt :) Nu är det bara att hoppas på att man blir nöjd sen när man får korten.
Och även då fick jag träffa min efterlängtade stjärna Sophie! <3 Åkte med henne ner på stan, eller ja hon skjuss mig, Robin och Madde ner till sjukhuset, vilket var skönt så man slapp gå :) vid Ö&B fick vi åka bil på trottoaren, det var lite roligt..
Sen efter lunch så gick vi igenom akt 3 först då jag spelar en man, hehe! Sen tog vi från akt 2 till slutet i 3'an! Fan vad skönt det var :) Snart är det ett genom drag helt. Vilket kommer att kännas skönt som fan! :)

När jag kom hem så satte jag mig ute på altan och pluggade samhälle, jätte skönt var det att sitta ute. Efter det så dammsög jag mitt rum, som äntligen blev av idag som sagt. Sen hade jag inget att göra så jag lockade håret för att se vad man kan göra med det till balen den 12 juni!
Fast mamma ska få hjälpa mig någon dag... Kan behöva hjälp med att locka det riktigt fint...

Nu ska jag sätta mig och kolla på tv tror jag, orkar inte sitta vid datorn :P hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar