måndag 31 maj 2010

Ja, vad ska man säga?
Nu är spelveckan slut, vilket är jätte skönt men jätte tråkigt. I fredags efter sista föreställningen gick vi och käkade AS god lunch på pulsen sen skynda vi oss (några) ner till teatern för att börja packa. Det gick jätte fort och vi lämnade teatern halv fyra..
Krille hämtade mig ungefär kvart över fyra och då åkte vi till Meca för att han skulle hämta något där, sen så åkte vi hem till mig så jag fick packa mina saker också åt vi mat hemma hos mig, sen åkte vi till Krille. Tvättade bilen och städade den hela kvällen. Åkte hem vid halv tio.
På lördagen åkte vi till Upplands Väsby på bilutställning. As grymma bilar var det med iaf, men måste säga att KRilles var snyggast :)
Efter vi vart där åkte vi in till Uppsala och skulle käka men det slutade med mat på Max :) mums! Sen åkte vi till Sandviken på crousing men vi vart inte där länge så vi anlände till Bergsjö ungefär halv tolv.. Och då åkte vi lite 240 sen åkte vi hem till Ville och hämtade hans bil. Sen vart det hem och sova...
På söndag också vi ner till verkstan för att fixa lite smått sen hem till mig :)

Och idag (måndag) är jag ledig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar