torsdag 27 maj 2010

Vi bråkar aldrig...
Men jag kan ändå säga att vi inte har det bra jämt.
Och just nu har vi det så upp och ner så vi skulle behöva träffa varandra och göra något bara du och jag. Hitta på något otroligt roligt, bara du och jag.
Folk kanske tror att vi har det jätte bra eftersom vi aldrig bråkar, men vi kommer inte alltid överrens, vi är sura på varandra ofta och vi brukar faktiskt tjaffsa med varandra. Men vi vet fortfarandra vad vi känner för varandra.
För jag skulle aldrig klara mig utan dig. Även om jag säger nedlåtande saker på dig ibland så är du den bästa som finns, och när du säger nedlåtande saker på mig vet jag innerst inne att du tycker om mig.
Jag tror vi är tillsammans för att du och jag är menade till varandra och att vi är förlovad för att vi ska stå på varandras sida hela livet.
Jag har tyckt om dig i hela 3 år och jag vet att du har detsamma! Vilket är underbart, då måste man verkligen vara menade för varandra. Eller har jag fel?
Jag vill leva livet lyckligt med dig älskling.
När jag ser dig får jag fjärilar i magen, du får den att pirra och du får hjärtat att slå sina slag snabbare, du får även tempraturen i min kropp att stiga.
Hur kunde man tänka sig att jag fick den underbaraste människan på jorden? Visst nu har jag inte träffat alla på jorden, men jag vet att du är den underbaraste som finns, det känner jag på mig.
Att våran hjärtan hittade varandra, helt otroligt enligt mig!
Du får mig faktiskt att må bra. Jag vill inte vara utan dig!

Guuuud, jag skulle göra nästan vad som helst för dig. Bara jag får vara med dig!
Jag förstår inte hur jag kunde ha sån tur?

Jag älskar dig verkligen Kristoffer.
Jag vill inte vara utan dig, det är dig jag vill ha hela livet.
Du är den ända som fått mig känna mig såhär kär.
Jag är helt förälskad rättare sagt!
<3

1 år och 9 månader
9 månader förlovning <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar