tisdag 21 december 2010

Fan vad länge sen jag skrev något..
Men sen i lördags har jag bott hos Krille men imorgon (onsdag) ska jag hem! :)
Det har inte hänt så mycket på sistondet. På torsdag fyller jag år, 19år.. Tråkig ålder :p... Men men, det får gå ändå! Har inte precis något val, haha!
Men på eftermiddagen på torsdag ska jag och Krille åka hem till han, sen på julafton åker jag hem mitt på dagen sen på julaftonskvällen kommer han till mig! Men tyvärr så åker han till Arlanda på lördags "eftermiddagen" och blir borta i 2 veckor! Hur fan ska jag klara mig? Jag kommer att dö! För nu har jag varit med honom i 9 dagar snart och då åker han bort i 14 dagar sen! uhhhh, vill bara lägga mig och gråta... Men hoppas det går fort så han kommer hem snart! ( Han ska åka till Teneriffa)...


Men just nu ska jag gå ner och ta mig en korvmacka, sen ska jag fixa mig och plugga lite sen in till stan för att göra ett prov sen ska jag möta Krille på stan när han har slutat det innebär att jag ska gå runt på stan evigheter först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar