onsdag 29 december 2010

Hade min första körlektion idag! Och det gick kanon, är så glad att det gick så bra!
Fick köra ner till borgarparken och där fick jag köra vid högerregeln sen fick jag testa lite krypkörning, men jag kunde ju de redan ;) Sen fick jag starta i backen till högliden, och jag har bara startat i backe hemma hos Krille, när vi har varit ute och åkt på skogvägar, men iaf så gick det kanon att starta i backe :) Inga problem med det, gjorde det 3 gånger! Blir så stolt över mig själv...
Efter vi hade varit och kört runt omkring borgarparken så åkte vi på Okq8 norra(?) sen upp mot östanbräcksvägen mot kjelles sen tillbaka till Rolfs. Körde i 1h och 20 minuter... Tiden bara rann iväg! Men nu längtar jag tills på tisdag så jag får köra igen :D...

Pratade med Krille för en timme sen och han har en svensk sommar i Teneriffa, önskade jag kunde vara med... Det var så underbart att höra hans röst så jag vart tårögd... Saknar honom så otroligt mycket! <3

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det går så bra med ditt körande. Kommer att inte dröja så länge innan du har det i handen ;)

    SvaraRadera