söndag 26 december 2010

Jag är sorgsen...
Vet inte vad jag ska göra...

Min kära pojkvän är flera hundra mil från mig men ändå så nära...
Jag fattar inte hur jag står ut? Jag står inte ut... Att bara tänka på honom gör mig så ledsen, att veta att jag inte kan prata med honom varje kväll gör mig ledsen och att jag får svårt att sova, att veta att jag inte får se hans leende på flera dagar gör mig ledsen, att inte kunna förstå hur mycket han och jag saknar varandra gör det svårt att sluta sakna honom, att veta att han kommer hit natten han kommer hem gör mig otroligt glad men att veta att det är 14 dagar kvar gör mig ledsen....
Jag vill bara ligga på hans bröst och känna hur hans hjärta slår och känna hans andetag mot mitt öra. Jag glömmer aldrig någonsin hur vacker du är mitt hjärta.
Smset du skickade till mig igår gjorde mig helt tom i halsen, jag visste inte hur jag skulle få fram några ord. Det ända som kom ur mig var tårar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar