måndag 6 december 2010

I fredags var jag och Krille hemma hos mig och myste bara. Eller ja, vi gick en promenad också!
På lördagen skjussade vi Krilles farmor till Gnarp sen åkte vi hem och väntade på mat, efter vi hade ätit så tog vi det lugnt ett tag sen åkt vi till Robin och började dricka senare på kvälle drog vi till Mikan och Johan sen vart det Bergsjö Gårn, vi hade jätte roligt men det var lite dött där :p men huvudsaken vi hade roligt iaf! Vi åkte hem vid kvart över ett när det var 23 minus ute och då åkte vi epaflak och fy satan vad kallt det var!
På söndagen tog vi en lång promenad runt Bjåsta sen åkte vi och klippte oss hos Hanna Hassel :) vart bra! Vi gjorde inte så mycket i helgen faktiskt, men det var rätt skönt ändå!

Nu sitter jag och ska rätta min uppsats men jag fattar inte hur läraren har rättat den? Men får väl försöka mig på att rätta den ändå -.-

1 kommentar: