tisdag 18 augusti 2009


16-17 åkte jag Ålandsbåt med mamma, pappa, krille, jasmine och fredrik.

Sjukt kul var det :)

Bussen från Iggesund gick som vanligt 10.10...

Jag vaknade klockan 06.00, jätte roligt och ligga vaken till 08.30 när klockan skulle ringa,

och krille sov tills dess! Trist.... Och jag kunde inte somna om heller även om jag var sjukt jävla trött..

Krille och jag hade en egen hytt, grymt skönt vare. På kvällen vart det öl, koff röd, fyfan vad den ölen är äcklig.... Smakade ju fan skit i munnen ;o. Men men, senare på kvällen runt tolv skulle Krille försöka köpa ut i baren, tro på fan att han lyckades med att köpa 3 dagens äppel drinkar! Hur lyckas han? Men men, den var god.. Lite speciell smak på den, 6cl sprit med ;o...

Gick väl och la oss runt två någon gång. Jag och Krille sov i varsin säng för första gången vi är med varandra, det var en marddröm, ingen av oss orkade ligga och trängas den natten. Men på morgonen när vi vaknade vid halv tio höll jag på att ramla ur sängen, för jag skulle leta efter dem där små borden som finns där, missade det ganska mycket, haha! Men sen gick jag och la mig med Krille! <3>
När vi satt i torgets café och skulle käka, vet ni vem som kommer då? Jooo, JACOB!!!! as snygg kryssningsvärd, han kollade mig rakt in i ögonen och började flina som en tog, tror inte ni jag dör av leende då? också säger han hej, guuuuuuuuuuud, jag smält... Men så klart svarade jag med ett stort leende hej :)... Jag dog.

Efter det hände väl inte så mycket, vi packade ihop sakerna i hytten och bara väntade på mat!

Käkade klockan 14.00, buffé. Käkade ganska mycket, vart propp mätt lovar att jag inte ens hade fått i mig en myra för jag var så mätt, haha!

När vi kom till Stockholm och båten skulle pakera så stog man i kö på att komma ut ur båten, fyfan vad kärringar är jobbiga! jag och Krille såg en gubbe som hade hår på näsan ;o haha!

På bussen hände det inte så mycket, sov gjorde vi typ jätte mycket..

Det var en toppen resa!! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar